středa 9. prosince 2009

PR výrobců femtobuněk


Femtobuňky jako nastupující prvek mobilní komunikace ke svému prosazení nutně potřebují dobré PR. Prosadit se v záplavě mediálního dění není jednoduché, mobilní operátoři jsou při propagaci femtobuněk opatrní. Osvěta tedy leží především na výrobních, technologicky zaměřených firmách.

Femtobuňky podle společnosti NEC
Jsme-li optimisté pak jistě oceníme, že firma NEC není jen marketingovou slupkou, ale zůstává inovativní a výrobní firmou s širokou oblastí působnosti v elektrotechnikém oboru. Na druhou stranu: těžko uvěřit, že následující klip je jen několik týdnů starý a že nejde o parodii na edukativní filmy z 80. let.



I druhý příspěvek od společnosti NEC je z kategorie nechtěně komických a trapných osvětových filmů. Klip sice přináší celou řadu zajímavých informací, jejich podání je však odstrašující. "Energizing your lifestyle", ani "Lifestyle Passport" prostě nejsou dobrými pokusy o mem.



PR podle Ubiquisys: z nouze ctnost
Společnost Ubiquisys má svůj vlastní kanál na YouTube a její informační a demonstrační videa jsou také velmi technicky zaměřená. Následující video-informace o možnostech automatického stahování podcastů do běžných 3G mobilů je ve srovnání s předchozími dvěma ukázkami velmi uměřená a decentní. Těžko však může zaujmout teenagery jako cílovou skupinu pro takové využití femtobuněk.



Každopádně držíme výrobcům femtobuněk palce. Jejich dobré PR je v zájmu nás všech, kdo trpíme špatným pokrytím signálu uvnitř budov.

Žádné komentáře:

Okomentovat